In handleiding staat 15 pin maar der staan er maar 14
.....
... . zo ziet die connecter eruit
.....
Kheb direct men oud scherm op die pc aangesloten. Waar is da pinneke dan naartoe? Blijft da in uw 3d kaart steken da pinneke en kan ik da derin geduwd hebben met men oude scherm aan te sluiten? Kheb de connectie van mijn 3d kaart bekeken en der zat geen pinneke in. Je ziet in die gaatje vd connecter precies van die koperen connectiepunten (hopelijk begrijp je wat ik bedoel,geprobeert foto van te trekken maar ging niet) voor die pinnetje buiten in 1 gaatje is da normaal? Kheb men kaart toch nie naar de kloten geholpen he.
00000
000 0 connector kaart 0=connectiepuntje zichtbaar
00000
Toevallig op dezelfde plaats.