Archief - s939 A64 3200+

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Big Taj

Legacy Member
Wat is zo de normale temperatuur van deze processor met standaard koeling? Everest home edition toont een temperatuur van 45° idle, is dit normaal of niet? mobo: Asus a8v deluxe ( 29° )
cpu is 4 dagen oud
kan dit ook gewoon aan het programma (Everest) zelf liggen?

sToRm

Legacy Member
s939 A64 3000+ @ 3200+ speeds op a8n-sli deluxe heb ik 32° idle

tis wel ne winchester
kijk anders es in de bios

btw, gebruik da programmake van asus anders als ge da hebt, Asus probe noemt da.

Grtz

Big Taj

Legacy Member
heb temp gecheckt mee Everest en Asus probe, beiden geven rond de 45° idle
waar kan dit toch aan liggen?

^^VooDoo^^

Legacy Member
Met C&Q aan :
CPU : 29°
MOBO: 23°


Asus A&V deluxe en AMD 64 3500+

vinteg

Legacy Member
Big Taj zei:
heb temp gecheckt mee Everest en Asus probe, beiden geven rond de 45° idle
waar kan dit toch aan liggen?
euh dat zijn bij mijn weten normale temps hoor, chek desnoods u cooler is. mijne 3200+ loopt op stock 41° idle met boxed cooler zonder c&q. met c&q is dat een 30°

Big Taj

Legacy Member
vinteg zei:
euh dat zijn bij mijn weten normale temps hoor, chek desnoods u cooler is. mijne 3200+ loopt op stock 41° idle met boxed cooler zonder c&q. met c&q is dat een 30°
okidoki, dank voor info :niceone:
dacht dat em te heet was :)

AsEeL

Legacy Member
Een goede stevige airfow maakt veel verschil in een gesloten systeem
hier van 46 open naar 40 gesloten met vette airflow. Warmte hoopt zich niet meer op rond CPU

Big Taj

Legacy Member
AsEeL zei:
Een goede stevige airfow maakt veel verschil in een gesloten systeem
hier van 46 open naar 40 gesloten met vette airflow. Warmte hoopt zich niet meer op rond CPU
hoe kunde voor een goede airflow zorgen?

ik eb:
standaard cpu koeler
2 case fans
zalman fan die op graka zalman koeling zit (hp80-c + fan)

sciencekid

Legacy Member
Big Taj zei:
hoe kunde voor een goede airflow zorgen?

ik eb:
standaard cpu koeler
2 case fans
zalman fan die op graka zalman koeling zit (hp80-c + fan)

uw case liefst gesloten houden en op goeie plaatsen fans zetten zodat de luchtstroom rap binnen en buiten zodat de warmte kan weggevoerd worden en zich niet ophoopt.

zive

Legacy Member
sToRm zei:
tis wel ne winchester
Grtz

Wa is juist et verschil tss nen winchester core en nen ale oe noemt de andere ook weer , doeme kan er ni opkome :p ma ge weet wa ik bedoel he..

ty

krisse

Legacy Member
zive zei:
Wa is juist et verschil tss nen winchester core en nen ale oe noemt de andere ook weer , doeme kan er ni opkome :p ma ge weet wa ik bedoel he..

ty

newcastle core 120nm, winchester 90nm
newcastle heeft een Vcore van 1.5V
winchester heeft een Vcore van 1.4V

winchester heeft veel minder warmteuitstoot en dus normaal gezien een betere overklokker

zive

Legacy Member
ie si de krisse , merci was et helemaal kwijt !
( btw ik heb me u lanparty in ottenburg gedaan me niet ? )

zive

Legacy Member
BTW, als ge een s939 3500+ koopt en ge wilt nen WC oe kunde da dan zien ??(aan verpakking ofzo ?? product code ???)

MVG

corvette

Legacy Member
krisse zei:
newcastle core 120nm, winchester 90nm
newcastle heeft een Vcore van 1.5V
winchester heeft een Vcore van 1.4V

winchester heeft veel minder warmteuitstoot en dus normaal gezien een betere overklokker

beter overklokbaar zelfde koeler wel teverstaan..

Winnie kunnen niet zo hoge voltages aan..

Big Taj

Legacy Member
sciencekid zei:
uw case liefst gesloten houden en op goeie plaatsen fans zetten zodat de luchtstroom rap binnen en buiten zodat de warmte kan weggevoerd worden en zich niet ophoopt.

awel, hoe moek dan mijn fans ofzo plaatsen?

Exit

Legacy Member
vooraan case in, achteraan eruit. zijkant is te testen wa beste is.
cpu max tegen de 85° als ik me nie vergis (voor die winchester)

Big Taj

Legacy Member
Exit zei:
vooraan case in, achteraan eruit. zijkant is te testen wa beste is.
cpu max tegen de 85° als ik me nie vergis (voor die winchester)
maja, tis toch best aangeraden om hem onder de 50° te houden toch?

krisse

Legacy Member
zive zei:
BTW, als ge een s939 3500+ koopt en ge wilt nen WC oe kunde da dan zien ??(aan verpakking ofzo ?? product code ???)

MVG

aan de code he ma vraag me ni welke

Beste is gewoon vragen aan de handelaar welke core da het is, zo heb ik het ook gedaan

maandag heb ik ne 3500+ winchester en een epox 9NDA3+ bordje :applause:


sorry voor het gestoef

zive

Legacy Member
krisse zei:
Beste is gewoon vragen aan de handelaar welke core da het is, zo heb ik het ook gedaan

maandag heb ik ne 3500+ winchester en een epox 9NDA3+ bordje :applause:

sorry voor het gestoef

Das et probleem , we krijge pc van men pa ze werk dus kan ik et zelf ni egt vrage :(:( , ma zal er duidelijk winchester opschrijven :p

Ik over 1 maand nforce 4 :D:D:D:p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan