Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
euh dat zijn bij mijn weten normale temps hoor, chek desnoods u cooler is. mijne 3200+ loopt op stock 41° idle met boxed cooler zonder c&q. met c&q is dat een 30°Big Taj zei:heb temp gecheckt mee Everest en Asus probe, beiden geven rond de 45° idle
waar kan dit toch aan liggen?
okidoki, dank voor infovinteg zei:euh dat zijn bij mijn weten normale temps hoor, chek desnoods u cooler is. mijne 3200+ loopt op stock 41° idle met boxed cooler zonder c&q. met c&q is dat een 30°

hoe kunde voor een goede airflow zorgen?AsEeL zei:Een goede stevige airfow maakt veel verschil in een gesloten systeem
hier van 46 open naar 40 gesloten met vette airflow. Warmte hoopt zich niet meer op rond CPU
Big Taj zei:hoe kunde voor een goede airflow zorgen?
ik eb:
standaard cpu koeler
2 case fans
zalman fan die op graka zalman koeling zit (hp80-c + fan)
sToRm zei:tis wel ne winchester
Grtz
ma ge weet wa ik bedoel he..zive zei:Wa is juist et verschil tss nen winchester core en nen ale oe noemt de andere ook weer , doeme kan er ni opkomema ge weet wa ik bedoel he..
ty
krisse zei:newcastle core 120nm, winchester 90nm
newcastle heeft een Vcore van 1.5V
winchester heeft een Vcore van 1.4V
winchester heeft veel minder warmteuitstoot en dus normaal gezien een betere overklokker
sciencekid zei:uw case liefst gesloten houden en op goeie plaatsen fans zetten zodat de luchtstroom rap binnen en buiten zodat de warmte kan weggevoerd worden en zich niet ophoopt.
maja, tis toch best aangeraden om hem onder de 50° te houden toch?Exit zei:vooraan case in, achteraan eruit. zijkant is te testen wa beste is.
cpu max tegen de 85° als ik me nie vergis (voor die winchester)
zive zei:BTW, als ge een s939 3500+ koopt en ge wilt nen WC oe kunde da dan zien ??(aan verpakking ofzo ?? product code ???)
MVG
krisse zei:Beste is gewoon vragen aan de handelaar welke core da het is, zo heb ik het ook gedaan
maandag heb ik ne 3500+ winchester en een epox 9NDA3+ bordje :applause:
sorry voor het gestoef

, ma zal er duidelijk winchester opschrijven 



