Smirri
Legacy Member
hallo
ik wist niet goed of dit een software of hardwarematig probleem was,maar de router op zich is hardware.
het gaat hem om de instellingen (basisinstellingen van de router)
land selecteren lukt
dan selecteren welk protocol ik gebruik voor internet verbinding (keuze uit 4)
ik dacht dat telenet DHCP gebruikte?
dan moet ik hostnaam,domeinnaam en een MAC adres invullen...snap ik niet.
enfin,het lukt me niet deze instellingen juist te krijgen.
ook zei iemand me iets van de automatische proxy van telenet uit te vinken, en dat ik een proxy moest gebruiken in mijn lan,maar van die dingen weet ik nog minder.
kan iemand me eventueel helpen?
merci alvast
ik wist niet goed of dit een software of hardwarematig probleem was,maar de router op zich is hardware.
het gaat hem om de instellingen (basisinstellingen van de router)
land selecteren lukt

dan selecteren welk protocol ik gebruik voor internet verbinding (keuze uit 4)
ik dacht dat telenet DHCP gebruikte?
dan moet ik hostnaam,domeinnaam en een MAC adres invullen...snap ik niet.
enfin,het lukt me niet deze instellingen juist te krijgen.
ook zei iemand me iets van de automatische proxy van telenet uit te vinken, en dat ik een proxy moest gebruiken in mijn lan,maar van die dingen weet ik nog minder.
kan iemand me eventueel helpen?
merci alvast