Ik heb hier 2 pc's staan waar ik gelijktijdig op het internet mee wil (skynet).
Ik heb een d-link dsl-300G+ modem en een smc7004VBR.
Als ik de modem rechtstreeks op 1 van de pc's aansluit werkt de modem wel maar via de router wil het maar niet werken. Wat te doen?
