Drew
Legacy Member
Momenteel heb 'k hier een D-Link 2640B liggen (overschot van mijn pa) maar krijg deze maar niet aan de praat. Voor zover 'k er iets van begrijp komt het door het feit dat het een ADSL router (DSL verbinding) is en de verbinding in de muur is ethernet.
Klopt dit of zou het toch op een of andere manier moeten lukken? Is trouwens voor op kot dus ik heb niks van netwerkgegevens, het werkt automatisch als je aansluit.
Alvast bedankt.
Klopt dit of zou het toch op een of andere manier moeten lukken? Is trouwens voor op kot dus ik heb niks van netwerkgegevens, het werkt automatisch als je aansluit.
Alvast bedankt.