Jah, geen probleem, wel even rekening houden met volgende "regeltjes"
- er mag maar één router DHCP hebben opstaan, anders conflicten
- je gebruikt de WAN poort van de router niet voor interne verbindingen, enkel eentje voor de i-net aansluiting natuurlijk
- zorg alvorens je alles aansluit dat je 2e router een ander ip heeft dan de 1e (is voor vele routers standaard 192.168.2.1 of gelijkaardig)