Archief - Router problem

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

MoRb3z

Legacy Member
Mijn router ( Belkin USB) doet vreselijk raar. Om de minuut krijg ik 2-3 seconde lag. Dit is vooral irritant tijdens het gamen.

Een nacht alles uitgetrokken hielp niet
Reset ook niet

Nog oplossingen?

-$-pecialist

Legacy Member
Nieuwe router kopen:p , heb nog nooit van hoort van Belkin. Het is waarschijnlijk adsl?

Exit

Legacy Member
belkin nie onbekend als router ...
router eens resetten (fabriekswaarden) en opnieuw instellen ...

MoRb3z

Legacy Member
Exit zei:
belkin nie onbekend als router ...
router eens resetten (fabriekswaarden) en opnieuw instellen ...
been there, done that

instellen doet hij automatisch

/LeXuS\

Legacy Member
Heeft je router warm? Anders moet jem maar in de koelkast zetten :p, maar lijkt mij niet realistisch, ik kom dat alleen op vollebak lan tegen :)

Mithrandix

Legacy Member
belkin is brol imo

OT: check of je geen storingen hebt, bandwith drops etc.

probeer ook eens QoS te deinstaleren ( bij lan instellingen )

MoRb3z

Legacy Member
Mithrandix zei:
belkin is brol imo

OT: check of je geen storingen hebt, bandwith drops etc.

probeer ook eens QoS te deinstaleren ( bij lan instellingen )
done


werkt niet

*om de minuut begint hij terug te scannen, wat zorgt voor lag

Het blauw icoontje rechtsonder wordt dan rood

someone666

Legacy Member
sluit eens rechtsreeks aan op de pc ipv router en probeeer zo eens, het kan de lijn zelf ook zijn

Apu het aapje

Legacy Member
op defig networking gear moede ni te veel besparen, dan komde zo een dinges tegen. mss da er een paar schakelaarkers kapot zijn in uwe switch ofzo...

verhulstgunte

Legacy Member
Heb ook zo'n probleem.Om de 15min. word ik ook een 5-tal sec. onderbroken wat tijdens het online gamen vreeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeselijk!!! iritant is.Ook omdat je het spel dan voor de andere lagd.Voor ik geupgrade had van duo naar expresnetplus had ik dit probleem niet.Mijn broer heeft hetzelfde probleem.
De router die ik gebruik is een D-link.Tijdens de installatie vroeg ik of de router voor geen probleem zorgde omdat ik vaak had gelezen van problemen bij het instaleren van de nieuwe modem.Had zelf eens gelezen(voor ik die nieuwe modem had)dat je geen router nodig had voor 2 pc's.Allemaal niks van waar volgens de instellateur.Nu zit ik wel met het probleem.
OOk vind ik dat ik minder snelheid heb.Downloaden gaat nu wel 800 a 1000kb/sec.MAAr
als ik ondertussen nog wil surfen is het precies met een 28.8modem.Ik heb het gevoel dat voor het gamen expresnet genoeg is.

MoRb3z

Legacy Member
verhulstgunte zei:
Heb ook zo'n probleem.Om de 15min. word ik ook een 5-tal sec. onderbroken wat tijdens het online gamen vreeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeselijk!!! iritant is.Ook omdat je het spel dan voor de andere lagd.Voor ik geupgrade had van duo naar expresnetplus had ik dit probleem niet.Mijn broer heeft hetzelfde probleem.
De router die ik gebruik is een D-link.Tijdens de installatie vroeg ik of de router voor geen probleem zorgde omdat ik vaak had gelezen van problemen bij het instaleren van de nieuwe modem.Had zelf eens gelezen(voor ik die nieuwe modem had)dat je geen router nodig had voor 2 pc's.Allemaal niks van waar volgens de instellateur.Nu zit ik wel met het probleem.
OOk vind ik dat ik minder snelheid heb.Downloaden gaat nu wel 800 a 1000kb/sec.MAAr
als ik ondertussen nog wil surfen is het precies met een 28.8modem.Ik heb het gevoel dat voor het gamen expresnet genoeg is.
same here

alleen om de min lag
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan