Archief - reb00t specific'

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Stickhead24

Legacy Member
Hey
Hier zijn mijn systeemspecs (nixken overgeclockt):
Asus A7N8X-E (nForce 2 400 Mhz FSB)
Athlon Barthon 2500+ Xp
1024 DDR
Radeon 9800 Pro 128 DDR
350 Watt voeding
Windows Xp, alle mogelijke drivers vr gf kaartn moederbord,...

Nu is eer één groot probleem. Het gebeurd zéééér vaak dat mijn pc plots reb00t.
Kweet dat het een vaak voorkomend probleem is, maar er bestaan zodanig veel redenen voor. Darrom heb ik in mijn properties het vakje "reboot windows when system failure". Dan ontvang ik het volgende error bericht voor ik dan manueel moet rebooten:

*** STOP: 0x0000008E (0xC0000046,0x804EBB46,0xBA9694EC,0x00000000)

Weet iemand naar wat dit verwijst of wat het betekent.
Bedankt voor alle hulp op voorhand.
Hopeless man
:help: :help:

Stickhead24

Legacy Member
Ondertussen heeft em weer es gereboot (hij heeft toch 5 minuten volgehouden) en volgend error bericht gegeven:

*** STOP: 0x0000008E (0xC000005,0xBF85E4CA,0xBA9694EC,0x00000000)

*** win32k.sys Address BF85E4CA base at BF800000, DateStamp 3b7de698

:help:

en o ja, keb al eens partitie verwijderd en nieuw aangemaakt en geformateerd (HELPT NIET :cry: )

Ranzy

Legacy Member
Dit lijkt me een warmte probleem, wat zijn je temps? (Kan je in je bios zien.)
En op de tweede plaats zou het ook wel ens aan je RAM kunnen liggen volgens mij.

tjampie

Legacy Member
zal misschien een warmte probleem zijn. Installeer een extra fan bij ofzo.
Het kan ook aan je voeding liggen. Is het een el cheapo voeding met slechte voltlijnen. Voor de rest formateer eens alles en installeer alles opnieuws blijf het probleem zicht overdoen meld het dan.

Stickhead24

Legacy Member
Zalman voeding.
Temps liggen rond de 39/40° wat mij toch normaal lijkt
Keb juist service pack 1 geinstalled. DOet het nog altijd.
en de Service pack 2 wilk ni installen aangezien de meeste games ni meer deftig gaan werken :)

Kga em nu nog es formatten. Daarna terug naar de thread komen kijken om jullie ofwel nog een beetje van jullie tijd te ontnemen, ofwel om jullie het goede nieuws te brengen

Thanks alvast vr de replies :bow:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan