the_fonny
Legacy Member
ik heb onlangs een nieuw pc'tje gekocht
met een geforce 6800gt erin
ma de voeding was te zwak en nu heb ik
een zwaardere voeding van 430W
nu start men pc wel op met beeld, ma soms
ook ni. en als hij wel beeld geeft slaagt hij uit en
geeft zo blauwe beeld met allemaal kleine blokskes???
is die kaart nu kapot ofwa??
met een geforce 6800gt erin
ma de voeding was te zwak en nu heb ik
een zwaardere voeding van 430W
nu start men pc wel op met beeld, ma soms
ook ni. en als hij wel beeld geeft slaagt hij uit en
geeft zo blauwe beeld met allemaal kleine blokskes???
is die kaart nu kapot ofwa??

