Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik heb beide graka's eruit gehaald, de 2de graka die ik dus heb gekocht van iemand op dit forum heb ik in slot 1 gedaan, mijn eerste primaire graka dus die in slot 1 was heb ik eruit gehaald en ligt nu op mijn bed, dus maw nu heb ik enkel die graka erin gedaan waarvan ik vermoede dat het defect was ....

Psy zei:Hebben die kaarten zo geen energy savings mode?
Dat ze terugvallen op low speed in windows, en pas hoger clocken als ge games speelt? (wat dus zou verklaren waarom ze in windows op die lage snelheid zitten)

het is duidelijk dat het met crossfire te maken heeft want nu heb ik die bridgekabel eraf gehaald en geen restarts meer en geen BSOD's en ironisch genoeg draai ik nu die kaart waarvan ik dacht da het defect was ..... dus conclusie geen 1 van de 2 is defect, op zich werken die wel maar als ze samen werken is het miserie ... dus ik snap het niet meer zo goe. Wtf is hier aan de hand? Waarom crasht mijn systeem in crossfire? Is het dan toch driver related? Want hardware related is het blijkbaar niet. Zoals ik al zei heb ik de nieuwste, de voorlaatste en paar versies terug drivers geinstalleerd en da maakt geen kak uit. Wat moet ik nu doen? Iemand enige suggesties?Reborn zei:Ja maar da's te veel werk pfff, jullie begrijpe da ni he ik werk 5x per week in den bouw, ik kom altijd moe thuis en het weekend gebruik ik dan om uit te slapen, te relaxen en uitgaan etc of wa tv kijken, maw beetje time for myself en ik ga echt ni bezig zitten aan mijne case dingen eruit halen testen, ik weet uit ervaring dat zo'n dingen urenlang kunnen duren om het probleem te vinden ....
Neen, ene is sapphire en den andere is xtreme.
Sapermun zei:K werk kik ook in den bouw: bekister en tis idd soms wa afmattend, maar aan een pc zitten vijzen etc kost toch geen bal moeite zeh. volgens mij zit ge gewoon met een voeding die het aant begeven is. van alle keren dat ik ook al dergelijk probleem heb gehad, hielp het enkel om een nieuwe voeding te kopen. En dan nog liefst eentje van een degelijk merk. Natuurlijk kan je altijd eerst een andere testen van een kennis, want je weet nooit natuurlijk.
Ik zit hier met een 560ti sli opstelling en zat ook met een kwaliteitsvoeding, en khad ook random restarts. Met een budgetvoeding geprobeerd en het werkte, maar te weinig aansluitingen voor mn harde schijven etc. dan maar die PSU uit mn sig gekocht, en alles werkt perfect.
k blijf het zeggen: random reboots moetje eerst en vooral checken met een andere voeding. mensen onderschatten het belang van een goeie Power Supply Unit veel te vaak.

zo goed als nieuw overkocht van iemand op dit forum met garantie en factuur, mijn oude voeding was een corsair VX450, dus het ligt niet aan de voeding en wat betreft van dat in den bouw werken en geen goesting hebbe na mijn werk om aan de pc zitten te prutsen, heb ik dan toch wel gedaan als ge verder had gelezen, dan had je gelezen dat ik van alles al heb gedaan en niks heeft uitgemaakt.heb je dit nog als je de specs navraagt in Catalyst control center als de kaart er solo inzit?Reborn zei:
Hungry® zei:heb je dit nog als je de specs navraagt in Catalyst control center als de kaart er solo inzit?
Reborn zei:Bij mijn primaire graka die sapphire dus die ik eruit heb gehaald die in slot 1 was waren de default clocks weldegelijk 725/1000 mhz ..... dus ik heb toch een vermoeden dat die xtreme versie defect is ...
of mss is da echt een slechte kaart en wss en fabrieksfout he daarom dat die op 725/300 hardwarematig draait, who knows.