amdr
Legacy Member
Hallo iedereen
Enkele weken geleden begon mijn toen 2 maand oud systeem enorm veel problemen te krijgen, ik dacht eerst dat dit door het moederbord was sinds hier sata problemen bij zouden zijn (zie https://www.beyondgaming.be/archive/hardware.21/gigabyte-1155-ga-p67a-ud7-mss-sata-probleem.796870 ) Dat bordje is momenteel binnen in RMA en ik zit nu voorlopig op een Asus P8P67-m moederbordje...op een systeem dat nog steeds randomly crashed tijdens het gamen.
Momenteel is hier bijvoorbeeld heel de tijd een geluid aan het loopen (hetzelfde als 5minuten geleden toen de game crashte) en dit kan ik niet stoppen tenzij ik men systeem herstart. De gebruiker afmelden doet niks want dat blijft loopen.
De crashes zijn simpelweg CTD's of zoals daarnet dat ik de melding kreeg fsx.exe heeft een fout opgelopen...
Ik weet echt niet meer in welke richting ik moet gaan zoeken, buiten mijn voeding is heel het systeem nieuw. Harde schijven met leesfouten vanuit die thread zijn ook vervangen.
Het systeem
I5 2500K
2x4GB Corsair ram geheugen
Asus P8P67-M
Asus HD6970 2GB
Asus Xonar D2 sound card
1x OCZ Agility 3 120GB
1x OCZ Vertex 2 120GB
1X WD 1tb 64mb cache Caviar Black
1X WD 2tb 64mb cache Caviar Green
DVD Writer
Corsair TX650W
In welke richting kan ik nog gaan zoeken?
Bedankt
Enkele weken geleden begon mijn toen 2 maand oud systeem enorm veel problemen te krijgen, ik dacht eerst dat dit door het moederbord was sinds hier sata problemen bij zouden zijn (zie https://www.beyondgaming.be/archive/hardware.21/gigabyte-1155-ga-p67a-ud7-mss-sata-probleem.796870 ) Dat bordje is momenteel binnen in RMA en ik zit nu voorlopig op een Asus P8P67-m moederbordje...op een systeem dat nog steeds randomly crashed tijdens het gamen.
Momenteel is hier bijvoorbeeld heel de tijd een geluid aan het loopen (hetzelfde als 5minuten geleden toen de game crashte) en dit kan ik niet stoppen tenzij ik men systeem herstart. De gebruiker afmelden doet niks want dat blijft loopen.
De crashes zijn simpelweg CTD's of zoals daarnet dat ik de melding kreeg fsx.exe heeft een fout opgelopen...
Ik weet echt niet meer in welke richting ik moet gaan zoeken, buiten mijn voeding is heel het systeem nieuw. Harde schijven met leesfouten vanuit die thread zijn ook vervangen.
Het systeem
I5 2500K
2x4GB Corsair ram geheugen
Asus P8P67-M
Asus HD6970 2GB
Asus Xonar D2 sound card
1x OCZ Agility 3 120GB
1x OCZ Vertex 2 120GB
1X WD 1tb 64mb cache Caviar Black
1X WD 2tb 64mb cache Caviar Green
DVD Writer
Corsair TX650W
In welke richting kan ik nog gaan zoeken?
Bedankt


). Dit ook weer 2u laten draaien zonder problemen. 3Dmark Vantage/06 kan ik op de hoogste resolutie laten loopen, alsook zonder problemen.