BaNoRaC
Legacy Member
ik zit hier met 2*256 RAM (van Apacer) in dual channel op een ASUS A7N8X-E Deluxe mobo, naar mijn weten is daar nog 1 gleufken voor RAM vrij, kan ik mijn ram van 512 upgraden naar 1024 door daar gewoon een latje van 512 RAM in te steken (op dezelfde frequentie) en mag dat eventueel van een ander merk zijn of moet dat apacer zijn?

