Royco
Legacy Member
Hey,
Ik stak deze middag mijn pc aan zoals gewoonlijk en kreeg een klein elektrisch schokje (dacht niets mis mee) maar pc laadde heel traag mijn programmas en half uurtje later toen ik iets "unrarde" ging het ook al veel trager dan normaal.
Bij taakbeheer bij prestaties heb ik bij fysiek geheugen :
totaal : 4094
in cache : 2170
beschikbaar : 30-70
en ik heb ook constant 2.xGig fysiek geheugen in gebruik met alleen firefox draaiende.
Wil dit nu zeggen dat mijn ram voor de helft stuk is? Of kan het ook aan het moederbord liggen door een kortsluitingkje ofzo? thx
Ik stak deze middag mijn pc aan zoals gewoonlijk en kreeg een klein elektrisch schokje (dacht niets mis mee) maar pc laadde heel traag mijn programmas en half uurtje later toen ik iets "unrarde" ging het ook al veel trager dan normaal.
Bij taakbeheer bij prestaties heb ik bij fysiek geheugen :
totaal : 4094
in cache : 2170
beschikbaar : 30-70
en ik heb ook constant 2.xGig fysiek geheugen in gebruik met alleen firefox draaiende.
Wil dit nu zeggen dat mijn ram voor de helft stuk is? Of kan het ook aan het moederbord liggen door een kortsluitingkje ofzo? thx

