Jedi M.S.
Legacy Member
wat zou (voor het hele systeem) de beste prestaties geven:
1) je fsb veel verhogen en synchroon laten draaien met je RAM, maar waardoor je latencies wat zwakker moeten gezet worden, of
2) je fsb weinig verhogen, ook synchroon met je RAM, maar dan met wat strakkere latencies.
Ik gebruik een AMD Athlon xp 2600+ cpu met een nforce 2 chipset.
Hopelijk kan er mij iemand helpen,
thx
1) je fsb veel verhogen en synchroon laten draaien met je RAM, maar waardoor je latencies wat zwakker moeten gezet worden, of
2) je fsb weinig verhogen, ook synchroon met je RAM, maar dan met wat strakkere latencies.
Ik gebruik een AMD Athlon xp 2600+ cpu met een nforce 2 chipset.
Hopelijk kan er mij iemand helpen,
thx


