ComputerVISTA
Legacy Member
Hai,
Ik ben hier volledig nieuw in en doe dit wel is om me te amuseren dus schiet me niet af als ik wat dom vraag he.
Ik heb een asus p4c 800 e deluxe mobo met een p4 3.0E erop. Deze processor wil met gemak tot 3.7 gaan maar het rare is als ik men ram lock op 266 (is ook voorlopig nog pc2100) dan zie ik bij cpuZ dat het toch mee omhoog gekomen is. zo zie ik dat het ipv 2 x 133 is dat het bij een oc van +- 700 mhz al op 164 staat. En dit ram is zonder merk en is er dus echt niet op voorzien. Ik heb al getest met corsair ram en daar is het geen probleem bij, bij mijn ram valt de pc dan al is uit en start gewoon weer op met 3.7. dus daar zit het prob niet. Ook de temps zijn goed want men case wordt vrij goed gekoeld.
Zie ik iets over het hoofd om dat ram volledig te locken op 266?
Alvast bedankt
Ik ben hier volledig nieuw in en doe dit wel is om me te amuseren dus schiet me niet af als ik wat dom vraag he.
Ik heb een asus p4c 800 e deluxe mobo met een p4 3.0E erop. Deze processor wil met gemak tot 3.7 gaan maar het rare is als ik men ram lock op 266 (is ook voorlopig nog pc2100) dan zie ik bij cpuZ dat het toch mee omhoog gekomen is. zo zie ik dat het ipv 2 x 133 is dat het bij een oc van +- 700 mhz al op 164 staat. En dit ram is zonder merk en is er dus echt niet op voorzien. Ik heb al getest met corsair ram en daar is het geen probleem bij, bij mijn ram valt de pc dan al is uit en start gewoon weer op met 3.7. dus daar zit het prob niet. Ook de temps zijn goed want men case wordt vrij goed gekoeld.
Zie ik iets over het hoofd om dat ram volledig te locken op 266?
Alvast bedankt