dec
Legacy Member
Ik heb een tijdje geleden een pc in de aldi gekocht ( MEDION® AKOYA® E4200 D (MD 8359) )daar zar 4gb ddr3 geheugen van 666mhz.Ik wilde upgraden naar meer en sneller ram geheugen en heb 2 latjes van kingston gekocht van 4gb ddr3 1333 mhz ( dus samen 8gb)het probleem is nu dat hij maar maximaal 8gb aankan en hij daar juist boven gaat en niet opstart.Als ik ze apart probeer werken ze allebei maar samen niet,heb het éénmaal gehad dat hij toch opstarte maar tijdens het opstarten bleef hij plots hangen.Is er een mogelijkheid om toch die beide latjes te gebruiken of niet anders zal ik een latje van 2gb bij kopen om 6gb te hebben maar had liever natuurlijk die volle 8 kunnen gebruiken.