J@)-(
Legacy Member
Ik hoop dat dit geen repost is, als ge 'ram-geheugen dell' in search typt krijgde niks Ik heb een 2 jaar oude dell PC, ik ben m zowa aan t upgrade, ik heb al een nieuw 3d-kaart, en nu zou k graag 512 DDR ram bijsteke.
Nu is mijn vraag, ik heb een PC2100 latje eral inzitten, als ik nu 512DDR ram (PC3200) erbij zou insteken aanvaard mijn computer dit dan ? En gaat het om een sneller latje bij te steke , ga dat gewoon dan trager draaien ?
Of zou t verstandig zijn (ik heb een Intel 845PE moederbord) ineens 1gb DDR (PC3200) te kopen, want ik dacht dat mijn moederbord wel 400mhz aankan.
P.S. : zou t gaan om mijn processor te vervangen ?