Cliff
Legacy Member
Ik zit hier zo met cursus van computer architectuur in men pollen.
En nu had ik een vraag
.
Alsk ge nu neh cpu hebt die ge kunt zetten op 250 HTT (op zen 64 bit dan gezien) maar ge hebt value ram gekocht, wat niet aangeraden is om te overclocken.
Ge gooit ram divider op 5 / 4. Het ram loopt niet meer synchroon.
Uw L2 cach gaat sneller vol zitten, L1 cach gaat sneller vol zitten doordat cpu en ram niet synchroon loopt !
Maar, uwe cpu gaat sneller werken, is het dan niet alsof ge neh buh stel dat ge neh 3000+ had (om het gemakkelijk te maken) nu fungeerd als neh 4000+ ofzo ?
Ja, beetje onnuttige vraag, maar vroeg het mij af
.
Khad hier graag een zinnig antwoord op gehad
.
Maw Davion, Zwan, En dien ene kerel met zen race helmke als avater (die geeft ook altijd zinnige uitleg
) en anderen als ze het weten !
Make My Day !
Alvast bedankt
Cliff
En nu had ik een vraag
.Alsk ge nu neh cpu hebt die ge kunt zetten op 250 HTT (op zen 64 bit dan gezien) maar ge hebt value ram gekocht, wat niet aangeraden is om te overclocken.
Ge gooit ram divider op 5 / 4. Het ram loopt niet meer synchroon.
Uw L2 cach gaat sneller vol zitten, L1 cach gaat sneller vol zitten doordat cpu en ram niet synchroon loopt !
Maar, uwe cpu gaat sneller werken, is het dan niet alsof ge neh buh stel dat ge neh 3000+ had (om het gemakkelijk te maken) nu fungeerd als neh 4000+ ofzo ?
Ja, beetje onnuttige vraag, maar vroeg het mij af
.Khad hier graag een zinnig antwoord op gehad
.Maw Davion, Zwan, En dien ene kerel met zen race helmke als avater (die geeft ook altijd zinnige uitleg
) en anderen als ze het weten !Make My Day !
Alvast bedankt
Cliff
