Hannelore
Legacy Member
Goeie avond iedereen!
Ik had snel even een vraagje! Mijn moeder klaagt tegenwoordig dat onze gewone pc (ik gebruik altijd mijn laptop) een beetje traag gaat. Dit machien is een 5 jaar oud, en toen samengesteld door een pc winkel.
Nu heb ik even de specs gecheckt (bij aankoop wist ik nog nix van pc's lol) en blijkt dat er maar 1GB RAM in steekt (1 stick van 1GB).
Er staat nog Windows XP op dus wou ik dit tot max 2GB uitbreiden. Het moederbord heeft 4 RAM slots en kan tot 8GB geheugen aan.
Ik vroeg mij nu af of ik 2 stick van 1 GB moet steken, of 1 stick van 2GB? Hangt dat af van zoiets? (Het is DDR2 geheugen btw)
Alvast bedankt!
Ik had snel even een vraagje! Mijn moeder klaagt tegenwoordig dat onze gewone pc (ik gebruik altijd mijn laptop) een beetje traag gaat. Dit machien is een 5 jaar oud, en toen samengesteld door een pc winkel.
Nu heb ik even de specs gecheckt (bij aankoop wist ik nog nix van pc's lol) en blijkt dat er maar 1GB RAM in steekt (1 stick van 1GB).
Er staat nog Windows XP op dus wou ik dit tot max 2GB uitbreiden. Het moederbord heeft 4 RAM slots en kan tot 8GB geheugen aan.
Ik vroeg mij nu af of ik 2 stick van 1 GB moet steken, of 1 stick van 2GB? Hangt dat af van zoiets? (Het is DDR2 geheugen btw)
Alvast bedankt!
.