Archief - radeon9600xt

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

demon326

Legacy Member
ik ben dus vanpaln de asus redeon9600xt te koopen maar nu is men vraag gaat die asus met de ati drivers want heb hooren zeggen dat niet gaat

Roefus

Legacy Member
Originally posted by benny
ik ben dus vanpaln de asus redeon9600xt te koopen maar nu is men vraag gaat die asus met de ati drivers want heb hooren zeggen dat niet gaat

hmmz ben ook van plan om ze te kopen. Wel niet van asus ma kom.
Ik heb op dit moment een asus gforce en ik werk ook met nvidia drivers en kheb geen enkel prob (de chipset blijft dezelfde he)(trouwens op website van asus staan naar het schijntook drivers)

***ARF***

Legacy Member
et enige verschil da der tusse die drivers is het logoke
als ge der van asus pakt zal der eentje van asus bijstaan enzo van die dingen
voor de rest is da eigenlijk het zelfde

Davion

Legacy Member
Er zijn dus wel degelijk problemen met die drivers , betse is een Sapphire of Hercules te kopen !

blizzard

Legacy Member
ik heb hem de oplossing al voorgesteld :p (heb zelf powercolor kaartje steken, nog geen prob's van gehad)

vinteg

Legacy Member
als het om de ati drivers gaat suckt asus idd very mucha's:D
ik zou persoonlijk voor die van sapphire gaan
hercules=duur
asus=prob me drivers
powercolor=beestig kaartje
sapphire=prijs/kwaliteit de beste;)

demon326

Legacy Member
heb besloten voor dien hecules ziet er leuk kaartje uit mag wel wa duur zijn maar teminste niet zo duur als den 9800pro

ph03nix

Legacy Member
Originally posted by benny
heb besloten voor dien hecules ziet er leuk kaartje uit mag wel wa duur zijn maar teminste niet zo duur als den 9800pro
wat een redenering :p
tuurlijk die is ook veel sneller .... nen sapphire 9800 pro ( is toch wel wa sneller ) en hebt ge voor € 234,50 bij tones

blizzard

Legacy Member
wanneer gaan de mensen het eens afleren hercules te kopen voor gfx kaarten :p (veel te duur)

[BAT] Brambo

Legacy Member
soms toch ni zej :p

heb in de carrefour een 2 jaar geleje nen r8500LE 128 mb gekocht vo 99€ en die sta in 3dmark 2003 nog bove een paar kaarte die nu nog steeds vele duurder zijn :D

stimpy13

Legacy Member
ik Ben neig content van men asus 9600XT van powercolor , ik kan er alles zonder probs mee draaien
AMD athlon 1700+ / 768 MB DDR ram / asus nforce 2 400Mhz / 80Gb maxtor

demon326

Legacy Member
lol nog een oude thread vanmij :p

ik heb allang toch voor de radeon9800PRO gegaan :crazy:

stimpy13

Legacy Member
Men 9600XT is ondertussen wel al redelijk overgeclokd zonder problemen juist de koeling wat verbetert :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan