Wover
Legacy Member
Hey,
Ik heb nu iets langer als een jaar een radeon 9600 pro van sapphire en ik was tamelijk content ervan tot een maand geleden (juist toen de garantie vervalde
). Ineens tijdens het spelen bleef het beeld stilstaan en na een vijftientalseconden werd ik terug naar windows gestuurd met een boodschap van de VPU Recoverer dat de grafische tralala terug hersteld was ofzo, en dan kon ik terug gamen. Toen was het een keer om het uur ofzo. Al heel irritant, maar sinds een format c gisteren heb ik elke vijf minuten zoiets (enkel in games wel). Ik dacht al dat het lag aan het feit dat mijn games op een aparte hd zijn geïnstalleerd, en dat er bepaalde registerwaarden niet in het windows register voorkwamen, omdat ze voor de format c van gisteren op die andere hd waren geïnstalleerd. Maar dat is het niet, want ik heb nfs underground opnieuw geïnstalleerd, en het geeft nog steeds hetzelfde probleem. Dan dacht ik dat er misschien veel stof in de fan zat, dus die heb ik ook netjes propergemaakt, maar zonder resultaat, nog steeds heb ik hetzelfde probleem. Kan het zijn dat het aan dat stof ligt, want ik heb de fan zelf er wel niet afgehaald, omdat ik niet weet hoe. Als je denkt dat het hieraan ligt, post dan aub hoe het moet, ik zal ff een foto zoeken van de graka.
Greetz,
Woverke
edit: http://images10.newegg.com/productimage/14-102-301-03.JPG foto, dit is de exacte kaart.
Ik heb nu iets langer als een jaar een radeon 9600 pro van sapphire en ik was tamelijk content ervan tot een maand geleden (juist toen de garantie vervalde
). Ineens tijdens het spelen bleef het beeld stilstaan en na een vijftientalseconden werd ik terug naar windows gestuurd met een boodschap van de VPU Recoverer dat de grafische tralala terug hersteld was ofzo, en dan kon ik terug gamen. Toen was het een keer om het uur ofzo. Al heel irritant, maar sinds een format c gisteren heb ik elke vijf minuten zoiets (enkel in games wel). Ik dacht al dat het lag aan het feit dat mijn games op een aparte hd zijn geïnstalleerd, en dat er bepaalde registerwaarden niet in het windows register voorkwamen, omdat ze voor de format c van gisteren op die andere hd waren geïnstalleerd. Maar dat is het niet, want ik heb nfs underground opnieuw geïnstalleerd, en het geeft nog steeds hetzelfde probleem. Dan dacht ik dat er misschien veel stof in de fan zat, dus die heb ik ook netjes propergemaakt, maar zonder resultaat, nog steeds heb ik hetzelfde probleem. Kan het zijn dat het aan dat stof ligt, want ik heb de fan zelf er wel niet afgehaald, omdat ik niet weet hoe. Als je denkt dat het hieraan ligt, post dan aub hoe het moet, ik zal ff een foto zoeken van de graka.Greetz,
Woverke
edit: http://images10.newegg.com/productimage/14-102-301-03.JPG foto, dit is de exacte kaart.