Uhoh...
Kijk PC2 (sig) voor info.
Dus, ik kan de achterste cooling van voeding (achteraan case) niet connecten op moederbord omdat ik geen plaats meer heb..
Is dit erg? waarschijnlijk gaat hij dan enkel op standaard snelheid draaien?
suggesties zijn welkom!