Karex
Legacy Member
[ Ik heb dus een 9800 Pro diek wil flashen naar nen Xt. en volgens mij is alles compatibel dus zo nen r360 chip]
Maar ik wil hem dus flashen via DOS, waar dat ge op een gegeven moment zo een code ofzo moet ingeven : flashrom -p 0 "naam bios". Ma wa is dus de naam van uw bios??? En da stuk in die sticky dus waar ze zo bezig zijn over sapphire, ati, hyniux ... ofzo, daar snap ik dus ook niks van :doh:
Of is het allemaal veel makkelijker om te flashen vanuit windows ???
en is da dan wel stabiel genoeg ???
Maar ik wil hem dus flashen via DOS, waar dat ge op een gegeven moment zo een code ofzo moet ingeven : flashrom -p 0 "naam bios". Ma wa is dus de naam van uw bios??? En da stuk in die sticky dus waar ze zo bezig zijn over sapphire, ati, hyniux ... ofzo, daar snap ik dus ook niks van :doh:
Of is het allemaal veel makkelijker om te flashen vanuit windows ???
en is da dan wel stabiel genoeg ???

.