Hatsjoe
Legacy Member
Hey,
De NB van het moederbord (ABIT AI7) draait (volgens de BIOS en µGuru ) af-en-toe op 119°C,
119.jpg
Dit gebeurd ad random en duurt enkele minuten voor hij weer naar 14° gaat.
14.jpg
( Wat mij trouwens vrij weinig lijkt om de normale werktemperatuur te zijn...)
Het moederbord is vrij nieuw (*) en die problemen hebben we al van in het begin. Op zich is dat niet zo erg, moest da machien ni ongelofelijk luid en irritant beginnen piepen. MAAR dat kan niet worden afgezet.
* Het is ondertussen al het tweede moederbord, we hebben het vervangen omdat we met het vorige AI7 problemen hadden met de CPU-temperatuur (ter randinformatie)
Ik veronderstel dat de thermometer stuk is ofzo?
Bios is geflashd, alle nieuwe drivers staan er op, ...
Heeft er iemand een idee wat ik kan doen? Of heeft iets gelijkaardigs meegemaakt?
Voor ik gewoon de kabel van het speakerke uittrek.
GRTZ,
De NB van het moederbord (ABIT AI7) draait (volgens de BIOS en µGuru ) af-en-toe op 119°C,
119.jpg
Dit gebeurd ad random en duurt enkele minuten voor hij weer naar 14° gaat.
14.jpg
( Wat mij trouwens vrij weinig lijkt om de normale werktemperatuur te zijn...)
Het moederbord is vrij nieuw (*) en die problemen hebben we al van in het begin. Op zich is dat niet zo erg, moest da machien ni ongelofelijk luid en irritant beginnen piepen. MAAR dat kan niet worden afgezet.
* Het is ondertussen al het tweede moederbord, we hebben het vervangen omdat we met het vorige AI7 problemen hadden met de CPU-temperatuur (ter randinformatie)
Ik veronderstel dat de thermometer stuk is ofzo?
Bios is geflashd, alle nieuwe drivers staan er op, ...
Heeft er iemand een idee wat ik kan doen? Of heeft iets gelijkaardigs meegemaakt?
Voor ik gewoon de kabel van het speakerke uittrek.
GRTZ,