uSo-dragon
Legacy Member
tzit zo kwerk nu op een hdd van 120 gig met werk bedoel ik men besturingsprogramma werkt dus nu op m'n120gig nu ik heb me een hdd van 80 gig gekocht voor erbij te steken dah
en nu is men vraag zou ik dat besturingsprogramma(windows xp) op die van 80 krijgen doo bv knippen en plakken . zoniet hoe kan ik dat besturingsprogramma op de 120gig verwijderen zonder al de rest van men data kwijt te spelen ?
en nu is men vraag zou ik dat besturingsprogramma(windows xp) op die van 80 krijgen doo bv knippen en plakken . zoniet hoe kan ik dat besturingsprogramma op de 120gig verwijderen zonder al de rest van men data kwijt te spelen ?