Pietje Snot
Legacy Member
Hoi,
Ik zit met een nogal verouderd moederbord (Asus P4S533-MX X-Series). Op dat moederbord zit een AGP slot van 4X. Ik was dus van plan een 6600GT te kopen, maar ik zag dat voor die kaart een AGP 8X nodig was. Ik had al aan iemand gevraagd of die kaart nu wel zou werken op mijn moederbord en hij zei dat het ging (videokaart gaat gewoon op 4X draaien zei hij). Klopt dit of niet?
mvg
Ik zit met een nogal verouderd moederbord (Asus P4S533-MX X-Series). Op dat moederbord zit een AGP slot van 4X. Ik was dus van plan een 6600GT te kopen, maar ik zag dat voor die kaart een AGP 8X nodig was. Ik had al aan iemand gevraagd of die kaart nu wel zou werken op mijn moederbord en hij zei dat het ging (videokaart gaat gewoon op 4X draaien zei hij). Klopt dit of niet?
mvg


