revival
Legacy Member
Lo,
Sinds ik vandaag wat centjes heb bijverdiend ^^ ben ik van plan een nieuwe graka te kopen, ik ging voor de 9800 xt maar nu ik van iemand dat ik ken hoorde dat je evengoed de 9800 pro kon flashe waardoor ik het zelfde niveau ging halen van een xt. Nu men vraag is of dat enig gevaar zou kunnen leveren?
thx
Sinds ik vandaag wat centjes heb bijverdiend ^^ ben ik van plan een nieuwe graka te kopen, ik ging voor de 9800 xt maar nu ik van iemand dat ik ken hoorde dat je evengoed de 9800 pro kon flashe waardoor ik het zelfde niveau ging halen van een xt. Nu men vraag is of dat enig gevaar zou kunnen leveren?
thx

)maar die gebruikte ne programma atitool di
of ga is bij de faq kijke van het overclock forum