Archief - Q: asus v-9999GE

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

soul7ak3r

Legacy Member
yow menschen,

ik wou de v-9999GE van asus kopen (vga kaart) maar die is hier nogal aan
de prijzige kan en in Amerika is die denk ik wel wat goedkoper of zijn er veel
goedkopere winkels en mits de dollar zwak staat t.o.v. de euro is het prijs
verschil tamelijk groot dus dacht ik die ginder te kopen en te laten overkomen
met boot ofzo nu ik weet niet of da enigsins te vertrouwen valt en hoeveel de
transport kosten zouden zijn en of ik er wel profeit bij zou hebben of niet

kan iemand me hierbij helpen
Mvg Soultaker aka Rizla

TitanXIII

Legacy Member
koop uw ne, geforce 6600 gt, nie te duur, en super goe qua prestaties (alé verw8 gene x850xl toestanden, of hoe noemt da beest) maar die is prijs/kwaliteit de BOMB
kheb em zelf ook gekocht dus (na aanraden van mede forummers (haha forummers)
:applause:

kutteke

Legacy Member
koop anders 6800Le me wa geluk maakt ge em rapper/ everap als die kaart voor wa minder geld

stormsman

Legacy Member
Odin XIII zei:
koop uw ne, geforce 6600 gt, nie te duur, en super goe qua prestaties (alé verw8 gene x850xl toestanden, of hoe noemt da beest) maar die is prijs/kwaliteit de BOMB
kheb em zelf ook gekocht dus (na aanraden van mede forummers (haha forummers)
:applause:
idd, de gf 6600 gt is een aanrader, ik persoonlijk heb een Asus Nvidia EN6600GT 128MB. :niceone:

soul7ak3r

Legacy Member
mjah mss wel heb gezien da det benchmarks nie ver van elkaar liggen
nog mense me ondervindingen???

Snd

Legacy Member
heeft er iemand een review met de 6800LE (standaard) en de 6600 GT samen? zodat ik die eens kan vergelijken? En die 6800LE is AGP of vergis ik mij?

kutteke

Legacy Member
die presteren ongeveer hetzelfde de 6600 iets beter geloofk, mr die 6800le heeft meer potentieel

Snd

Legacy Member
kutteke zei:
die presteren ongeveer hetzelfde de 6600 iets beter geloofk, mr die 6800le heeft meer potentieel

idd had ik ook al door, ma ik wil cijfers zien voor ik iets koop, daarmee :)

kutteke

Legacy Member
kannu alleen zeggen dat de 6600gt een 8k 3dmark03'standaard haalt en ik persoonlijk een gainward 6800le heb mogen testen en dat hij op stock 3200+(a64) 7.5k haalde en ik er 12k stabiel heb kunnen uithalen zonder vmod of extra cooling(dit was met 12/6), kon hem naar 16/6 doen maar kleine verkleuringen (bna nie zichtbaar) en dan wasset net geen 13k

Snd

Legacy Member
that's more like it, begin meer en meer interesse te hebben in dien 6800Le. Lekker ding

kutteke

Legacy Member
idd kvindet spijtig da er ni veel mense die kopen, snap ni zo goed wrom :)

Snd

Legacy Member
tjah pech voor hun, kga hem toch kopen. Hopelijk heb ik geluk met het unlocken :p

kutteke

Legacy Member
gl to you in ieder geval ;)
laat hier iets achter over hoe het verlopen is nzo :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan