Patman
Legacy Member
bij coolbits kan je dus zowel in 2d als 3d ocen
normaal oc je in 3d, maar heeft het enig nut te oc'en in 2d ?
kheb derstrax gehoord dat het best is om die hetzelfde te zette, anders moet de core te veel omschakelen...
mijn 2d =350/1100
mijn 3d =400/1100
zou ik dus die core ook op 400 zetten of nie ?
ook nog een tweede kleine vraagje, door gerbuik van je pc(dus games installe en allerlei proggies) gaat de performance toch een beetje achteruit of nie ?
want net na men format had ik 22k 2k1 en n unog maar 21k
allé "maar"
p4T
normaal oc je in 3d, maar heeft het enig nut te oc'en in 2d ?
kheb derstrax gehoord dat het best is om die hetzelfde te zette, anders moet de core te veel omschakelen...
mijn 2d =350/1100
mijn 3d =400/1100
zou ik dus die core ook op 400 zetten of nie ?
ook nog een tweede kleine vraagje, door gerbuik van je pc(dus games installe en allerlei proggies) gaat de performance toch een beetje achteruit of nie ?
want net na men format had ik 22k 2k1 en n unog maar 21k
allé "maar"
p4T

