Nyhpe
Legacy Member
Ik heb juist een nieuwe PS3-controller gekocht, die in het begin goed werkte.
Maar nu, 6 dagen later, werkt opeens het pijltje naar links (op de D-Pad) maar af en toe. Het ene moment moet er bijna geen druk gezet worden het ander moment kun je zo hard duwen als je wilt, maar zal er niks gebeuren.
Wat te doen?
Kan een moderator deze topic sluiten?
Ik heb juist door frustratie met mijn controller gegooid en nu werkt hij wel!
Lang leve technologie?
Maar nu, 6 dagen later, werkt opeens het pijltje naar links (op de D-Pad) maar af en toe. Het ene moment moet er bijna geen druk gezet worden het ander moment kun je zo hard duwen als je wilt, maar zal er niks gebeuren.
Wat te doen?
Kan een moderator deze topic sluiten?
Ik heb juist door frustratie met mijn controller gegooid en nu werkt hij wel!
Lang leve technologie?
