Kamei
Legacy Member
Hallo
Ik heb 2 maand geleden een zwaardere processor gekocht een amd xp 2800 en deze op mijn abit nf7-s moederbord gebruikt.
Ik had hem direct overclocked van 2.08 naar 2.3 Ghz
Alles werkte perfect en bleef stabiel draaien zonder echt warm te worden
Ik heb hem enkel softwarematig overclocked door de fsb en de multiplier aan te passen, deze stond op 11,5*200
Gisteren heeft de processor het begeven, kan dit aan het overclocken liegen of is dit een fout van de processor.
Kan ik deze nog onder garantie ruilen of kunnen ze nazien ofdat deze overclocked is geweest?
Hopelijk snelle reacties, anders ben ik verplicht van een nieuwe processor gaan te kopen
Ik heb 2 maand geleden een zwaardere processor gekocht een amd xp 2800 en deze op mijn abit nf7-s moederbord gebruikt.
Ik had hem direct overclocked van 2.08 naar 2.3 Ghz
Alles werkte perfect en bleef stabiel draaien zonder echt warm te worden
Ik heb hem enkel softwarematig overclocked door de fsb en de multiplier aan te passen, deze stond op 11,5*200
Gisteren heeft de processor het begeven, kan dit aan het overclocken liegen of is dit een fout van de processor.
Kan ik deze nog onder garantie ruilen of kunnen ze nazien ofdat deze overclocked is geweest?
Hopelijk snelle reacties, anders ben ik verplicht van een nieuwe processor gaan te kopen


mijne eeft al tege 2.0vcore gewerkt voor 2 weken aan e stuk en da op air nipt tege de 55° bij et benchen en dieje gaf zelfs de geest nogni , vinnet ma raar da ge me zo een klein voltage aanpassingske al ne kappotte cpu ed
