Archief - Probs met Ati Drivers

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

alpha9

Legacy Member
hallo,

Ik heb een Ati 9600 254. Helaas heeft ie wa problemen, soms hang alles. Dus wat doe ik, drivers downloaden. Maar is het sommigen ook al opgevallen dat de Ati drivers van op hen site f*cked up zijn. Krijg alleen maar fout meldingen wanneer ik: Instaleerde, launchte, dingen aanpaste. En ja hoor, kheb de juiste gedownload :-p. Wat nu gedaan...?

Thx.

Canniball

Legacy Member
omega drivers of dna drivers zijn goed..
bij mij ist meestal dieje controlcenter da probleme geeft...
dus daarme => omega ;) bij mij

ghostblade

Legacy Member
ksnap iets niets
bij mij gaat alles goed heb nog nooit problemen gehad met drivers van ATi
en bij ander schijt ATi problemen wat zien jullie eigenlijk als problemen ?

alpha9

Legacy Member
ghostblade zei:
ksnap iets niets
bij mij gaat alles goed heb nog nooit problemen gehad met drivers van ATi
en bij ander schijt ATi problemen wat zien jullie eigenlijk als problemen ?

Ja ik ken er nu al, naast mij, 2 die problemen hebben. We hebben wel allemaal de zelfde drivers geinstaleert, wel verschillende 3d kaart. De driver ondersteunt namelijk enkele VGA's.

Nog iemand miserie, of iemand een 9600 pro. Mja kga eens een koeling opzetten. Tis mischien omdat hij te warm heeft. Maar ik heb normaal wel genoeg cooling. CPU heeft 21° in men kamer. Kheb nog 2 andere aux fans.

Ik vind het gewoon bizar dat men scherm hang. Er is iets mis.

alpha9

Legacy Member
Unable to exucute blablabla , files tekort ofzo, toch correct ge download , instaleer gebruikt..

str0ntj3

Legacy Member
begint eerst met u oude drivers ervan te halen
alsook direct X 9.0c even opnieuw te instalern
daarna reboot ge
ge download de 4.12 catalysts ZONDER CCC (Catalyst Control Center)
daarna instaleerd ge die

het probleem is da gij die met CCC hebt, en geen .NET software,
die software is nodig om sommige onderdelen te doen werken van de drivers
DIT STAAT DUIDELIJK VERMELD OP HUN SITE!

alpha9

Legacy Member
Thx gast, ja zou kunnen dat het er opstaat. waarschijnlijk wel, anders zou je het niet zeggen. Mijn fout dan, die ik sebiet ga prob op te lossen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan