c@se_m0dd3r
Legacy Member
yow beste c@se_m0dd3rs
,
ja ik ben nieuw hier sinds vandaag en kheb een vraagske: als ik aan het gamen geweest ben en ik sluit het spel af om iets anders te gaan doen, dan start mijne pc dikwijls opnieuw terug op :doh: en dan geeft hij de volgende errors als hij is opgestart==>systeem is hersteld van ernistige fout in het logboek...==> zo wel 3 berichten en dan soms nog eens terug opnieuw opstarten als ik een programma opstart
, nu als ik het raport verzend en ik ga kijken welke fout microsoft meld dan zijn het meestal deze fouten: analyse probleem cpu, stuck_in_device.....(iets van men vga kaart...), stuuringsprogramma fout veroorzaakt...., ik heb juist een nieuw vga kaart steken een ati radeon 9800 pro
toch zo slecht niet he? en dan van processor 2400+(1.99 ghz..), heb hem in der tijd nog overgeclocked naar ne 2.1 en we dachten dat het daar aan lag.. niet dus....
en dan nog 768 mb ddr ram, dus ik snap niet waardat het probleem hier ligd, we hebben de ram enz al vervangen gehad en toen deed hij het een tijd nimeer..., format c gedaan hielp ook ni..., ze hebben mij gezegd, dat er iets niet compatiebel is met het moederbord(dfi moederbord) ofziets, maar dat zou mij verbazen
, zo sorry dat ik zo kom binnnen vallen maar aangezien in de site van jullie zo een maand aanhet bekijken ben, zen er toch heel wa gasten die er veel vanaf kenne
, khoop dat jullie mij uitleg kunnen geven over mijn problemen en ja voor il het vergeet, vergeet eens niet te gaan kijken op users.skynet.be/mc4life/start.html een zelf gemaakte site over mij en met een link van case modding om mijn case te kunnen bezichten....
Alvast bedankt
Greets c@se_m0dd3r
~~~~~~~~~~~~~~
,ja ik ben nieuw hier sinds vandaag en kheb een vraagske: als ik aan het gamen geweest ben en ik sluit het spel af om iets anders te gaan doen, dan start mijne pc dikwijls opnieuw terug op :doh: en dan geeft hij de volgende errors als hij is opgestart==>systeem is hersteld van ernistige fout in het logboek...==> zo wel 3 berichten en dan soms nog eens terug opnieuw opstarten als ik een programma opstart
, nu als ik het raport verzend en ik ga kijken welke fout microsoft meld dan zijn het meestal deze fouten: analyse probleem cpu, stuck_in_device.....(iets van men vga kaart...), stuuringsprogramma fout veroorzaakt...., ik heb juist een nieuw vga kaart steken een ati radeon 9800 pro
en dan nog 768 mb ddr ram, dus ik snap niet waardat het probleem hier ligd, we hebben de ram enz al vervangen gehad en toen deed hij het een tijd nimeer..., format c gedaan hielp ook ni..., ze hebben mij gezegd, dat er iets niet compatiebel is met het moederbord(dfi moederbord) ofziets, maar dat zou mij verbazen
, zo sorry dat ik zo kom binnnen vallen maar aangezien in de site van jullie zo een maand aanhet bekijken ben, zen er toch heel wa gasten die er veel vanaf kenne
, khoop dat jullie mij uitleg kunnen geven over mijn problemen en ja voor il het vergeet, vergeet eens niet te gaan kijken op users.skynet.be/mc4life/start.html een zelf gemaakte site over mij en met een link van case modding om mijn case te kunnen bezichten....
Alvast bedankt
Greets c@se_m0dd3r
~~~~~~~~~~~~~~
, waar voor dient het eigenlijk? en zou dat het probleem kunnen oplossen?
, één van de beste moederborden zei hij toch.., toch bedankt voor de reacties en vergeet eens niet een kijkje te gaan nemen op mijne site he