als je nog ffe gaat wachten ga je zoals mij varen en gaat ie na kwartiertje gewoon opgeven en aan je kop zagen dat de airco aan moet, das geen optie.
Ik zou gewoon een vervang toestel eisen.
ga strategisch te werk en stap de winkel binnen als het daar vol staat en zorg ervoor dat iedereen je gezien heeft
topic off: eeh ik woon ook in lauwe!

edit: maar zet location op kortrijk om reacties te vermeiden zoals "eeeh lauwe?" "watte?" "waar is da?"
