Paddeh
Legacy Member
Hey
Wou even mijn problemen hier opsommen en misschien weten jullie er iets meer van.
Sinds paar dagen geleden ondervind ik veel hinder bij het kijken van digitale tv.
Zenders die nog al blokkerig over komen, zwart beeld zelfs, geluid die niet goed doorkomt, geen signaal op bepaalde zenders.
Heb hier al eens mee naar Telenet gebeld over en ze zeiden gewoon droog dat het aan de bekabeling ligt, hoe kan een kabel op et ene moment wel perfect beeld geven en na een tijd weer niet.
Heb al geprobeerd de coax kabel rechtstreeks in de tv te pluggen en daar heb ik niet van blokkerig beeld enzo.
Dus ik dacht dat et misschien aan de digicorder zelf zou liggen.
Dusjah hopelijk is er hier iemand op het forum die er meer vanaf weet en me hier alvast mee kan helpen.
Groeten
Wou even mijn problemen hier opsommen en misschien weten jullie er iets meer van.
Sinds paar dagen geleden ondervind ik veel hinder bij het kijken van digitale tv.
Zenders die nog al blokkerig over komen, zwart beeld zelfs, geluid die niet goed doorkomt, geen signaal op bepaalde zenders.
Heb hier al eens mee naar Telenet gebeld over en ze zeiden gewoon droog dat het aan de bekabeling ligt, hoe kan een kabel op et ene moment wel perfect beeld geven en na een tijd weer niet.
Heb al geprobeerd de coax kabel rechtstreeks in de tv te pluggen en daar heb ik niet van blokkerig beeld enzo.
Dus ik dacht dat et misschien aan de digicorder zelf zou liggen.
Dusjah hopelijk is er hier iemand op het forum die er meer vanaf weet en me hier alvast mee kan helpen.
Groeten
