jeroen122
Legacy Member
mijn neefje kocht een nieuw moederbord + processor
Asrock K7S41 + AMD Sempron 2400+
het heeft video onboard ,maar men kan een AGP kaart steken ( staat bij 8 x )
ik heb hem mijn oudere geforce 4 mx 420 ( 64 mb , 4x agp ) gegeven.
moederbord vind de kaart , windows xp ( sp 2) werkt perfect , alleen als hij spelletjes wil spelen ( die hij met dit systeem kan draaien ) komt het beeld bv. intro film en spel zelf , er zeer slecht uit ( 4 x zelfde beeld naast elkaar )
hoe komt dit ?
Heb hem de laatste drivers gegeven en blijft hetzelfde ?
jeroen,
Asrock K7S41 + AMD Sempron 2400+
het heeft video onboard ,maar men kan een AGP kaart steken ( staat bij 8 x )
ik heb hem mijn oudere geforce 4 mx 420 ( 64 mb , 4x agp ) gegeven.
moederbord vind de kaart , windows xp ( sp 2) werkt perfect , alleen als hij spelletjes wil spelen ( die hij met dit systeem kan draaien ) komt het beeld bv. intro film en spel zelf , er zeer slecht uit ( 4 x zelfde beeld naast elkaar )
hoe komt dit ?
Heb hem de laatste drivers gegeven en blijft hetzelfde ?
jeroen,