spidey
Legacy Member
kheb dus een probleem
kheb sindskort ne nieuwe pc men nen x800 xt
maar hij crashed nogal veel (al 5 keer op een week fzo?)
en telkens wordt gezegt dat het probleem bij de grafische kaart ligt?
heeft iemand anders hier ook al problemen mee ondervonden?en mss een oplossing fzo?
normaal gezien hebbek de juiste driver
, alleja, kvin der toch geen andere (da programmake van ati voor unen driver tezoeke macheert ni bijmij)
greetz
kheb sindskort ne nieuwe pc men nen x800 xt
maar hij crashed nogal veel (al 5 keer op een week fzo?)
en telkens wordt gezegt dat het probleem bij de grafische kaart ligt?
heeft iemand anders hier ook al problemen mee ondervonden?en mss een oplossing fzo?
normaal gezien hebbek de juiste driver
, alleja, kvin der toch geen andere (da programmake van ati voor unen driver tezoeke macheert ni bijmij)greetz
direct daarna terug gecrashed
