stinkdierke
Legacy Member
Hi there!
Een paar dagen stak in mijn USB stick in de wreed oude laptop van m'n opa, omdat em toen helemaal vast zat, heb ik hem er uit getrokken, normaalgezien was er geen programma van er op aan het draaien!
Nu, als ik m'n stick nu wil aansluiten op de PC word hij wel gezien, maar meer niet, de opslag staat niet bij schijfbeheer! Bij 'deze computer' staat er 'verwisselbare schijf', maar als je er op klikt zou ik de stick moeten insteken.
Formatteren wil ik voort moment niet doen omdat ik zo dom ben geweest geen Back-Up te nemen en der staat redelijk wat documenten en belangrijke software op.
Happy 2011!!!
Een paar dagen stak in mijn USB stick in de wreed oude laptop van m'n opa, omdat em toen helemaal vast zat, heb ik hem er uit getrokken, normaalgezien was er geen programma van er op aan het draaien!
Nu, als ik m'n stick nu wil aansluiten op de PC word hij wel gezien, maar meer niet, de opslag staat niet bij schijfbeheer! Bij 'deze computer' staat er 'verwisselbare schijf', maar als je er op klikt zou ik de stick moeten insteken.
Formatteren wil ik voort moment niet doen omdat ik zo dom ben geweest geen Back-Up te nemen en der staat redelijk wat documenten en belangrijke software op.
Happy 2011!!!

