Timpie_007
Legacy Member
Ik heb dsu een probleem met mijn toetsenbord, ik dnek nite echt met mijn toetsenbord, maar volgens mij heb ik ongewild iets veranderd. ik kan dus geen apenstaartje meer tikken, of zo een verticaal streepje of wat dan ok met mijn alt gr toets, buiten :
{}[]`~
maar al de rest kan ik niet gebruiken, dus het ligt niet aan mijn alt gr toets, mar ook niet aan de 1,2,3,... bovenaan op het toetsenbord, want ik kan ze wel nog gebruiken zonder dat ik alt gr indruk, en ik kan ze ook nog gebruiken met shift, kan iemqnd mij PLEASE helpen???
{}[]`~
maar al de rest kan ik niet gebruiken, dus het ligt niet aan mijn alt gr toets, mar ook niet aan de 1,2,3,... bovenaan op het toetsenbord, want ik kan ze wel nog gebruiken zonder dat ik alt gr indruk, en ik kan ze ook nog gebruiken met shift, kan iemqnd mij PLEASE helpen???
