Blistering
Legacy Member
ik heb vandaag een router gekocht, een D-link DI-604.
Ik heb alles goe aangesloten en de wizard doorlopen maar ik kan anders niets doen.
Het lampje van mijn modem van RD pinkt af en toe en dan pinkt het lampje van mijn touter mee. mijn moden is zo een van telenet een motorola.
ik zit al heel de dag te zoeken maar ik vind maar niets.
hopelijk kunnen jullie helpen, thnx in advance
Ik heb alles goe aangesloten en de wizard doorlopen maar ik kan anders niets doen.
Het lampje van mijn modem van RD pinkt af en toe en dan pinkt het lampje van mijn touter mee. mijn moden is zo een van telenet een motorola.
ik zit al heel de dag te zoeken maar ik vind maar niets.
hopelijk kunnen jullie helpen, thnx in advance


