Archief - probleem met router

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Blistering

Legacy Member
ik heb vandaag een router gekocht, een D-link DI-604.
Ik heb alles goe aangesloten en de wizard doorlopen maar ik kan anders niets doen.
Het lampje van mijn modem van RD pinkt af en toe en dan pinkt het lampje van mijn touter mee. mijn moden is zo een van telenet een motorola.
ik zit al heel de dag te zoeken maar ik vind maar niets.
hopelijk kunnen jullie helpen, thnx in advance

Blistering

Legacy Member
niemand die mij kan helpen?
ik ken wel niet veel van netwerken leggen :s

Exit

Legacy Member
GEduld, kan paar uren duren (op z'n minste) voor er iemand de post ziet en Kan antwoorden

rtfm
trek de modem uit stopcontact, laat dit tijdje zo (variiert van paar sec tot paar uur)
zet dan modem terug aan (stekker terug in)
test of internet werkt (99% kans van wel)

kijk in de router naar status, krijg gen een ip?

Blistering

Legacy Member
ik denk dat het opgelost is maar het doet nog raar
soms gaat het niet

Blistering

Legacy Member
hmm het heeft gewerkt door mijn modem een uurke uit te leggen maar na een kwartier kon ik weer niet op het internet :(

Blistering

Legacy Member
helpt niet :sad:
het heeft gisteren een kwartier gewerkt en nu niets meer :cry:
ik moet wel zeggen dat mijn 2e pc nog niet aangesloten is.
zou dat er iets mee te maken hebben?

Blistering

Legacy Member
Het is opgelost denk ik
ik heb alles nog eens opnieuw gedaan maar met alletwee de computers aangesloten

Blistering

Legacy Member
tga weeral niet :(
wat moet ik indrukken voor mijn MAC adres ?
het is zeer raar, in het begin gaat internet wat traag dan wa rapper en ineens heel traag en dan lukt het niet meer :(
pls help

Blistering

Legacy Member
helpt nie :(
begin het beetje bue te raken
ik snap er niets meer van
daarjuist ging het nog maar heel traag en ineens gaat het niemeer

Sophus

Legacy Member
als ge u inet kabelke in uwe pc steekt , zijde dan zeker da er geen 169.xxx.xxx.xxx ip krijgt van uwe router.

Exit

Legacy Member
ter info, router geeft zo geen ADRESSEN, pc neemt ie ALS IE GEEN ip krijgt

netwerk herinstalled, lan kaart reinstalled? .... zonder router alles in orde?

Blistering

Legacy Member
ip is iedere keer 192.168.0.xxx
kheb netwerk al versheidene keren gereinstald en zonder router heb ik geen problemen

Exit

Legacy Member
tja, dan zit het dus wel zeker in de router ... firmware eens updaten, nieuwe ...

Blistering

Legacy Member
het lukt niet om mijn firmware te updaten :s
als ik hem wel updaten dan moet ik hem eerst zoeken op mijn harde schijf, dat is geen probleem dan klik ik op ok en dan vraag hij om mij in te loggen als admin. dat doe ik maar dan vraagt hij het nog een keer en nog een keer en dan komt er op: unauthorised ofzo

Blistering

Legacy Member
ik ben om een nieuwe router geweest en alles lijkt nu in orde behalve dat als ik iets download dat het maar 10kb/sec is ongeveer en dat vind ik niet bepaald normaal :s

Blistering

Legacy Member
dit vind ik nu heel raar. ik ga om mcafee internet security suite, ik instaleer da en ik kan niet meer op het internet :/
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan