Iemand
Legacy Member
Probleem met router DI-link 604 dringend hulp
Hi,
Ik heb het volgend probleem.
In de handleiding staat er iets van een ethernet cable die op de router moet worden aangesloten.
Maar dit moet van de modem. Deze modem is een webr@cer 851.
Probleem is dat deze modem maar 2 poortjes heeft een voor de telefoonlijn en voor te verbinden met de pc.
En je moet 2 poortjes hebben voor vanaf je router nog een draad te trekken naar je router. In de WAN poort
Btw heeft deze router een ingebouwde modem.
Mijne maat zit bij Scarlet ADSL.
Hi,
Ik heb het volgend probleem.
In de handleiding staat er iets van een ethernet cable die op de router moet worden aangesloten.
Maar dit moet van de modem. Deze modem is een webr@cer 851.
Probleem is dat deze modem maar 2 poortjes heeft een voor de telefoonlijn en voor te verbinden met de pc.
En je moet 2 poortjes hebben voor vanaf je router nog een draad te trekken naar je router. In de WAN poort
Btw heeft deze router een ingebouwde modem.
Mijne maat zit bij Scarlet ADSL.