jodabin
Legacy Member
Ik heb een klein probleempje met het vervangen van men ram. Ik ben deze week 2 nieuwe latjes gaan kopen van 512 mb. De verkoper vroeg naar welk type van ram dat het moest zijn (hij had 3 soorten in voorraad), maar aangezien ik een noob ben op het gebied van hardware wist ik niet wat te zeggen.
Dan vroeg hij achter de specs van men pc: P4 2.66 ghz, 512 mb ram, graka gigabyte maya radeon pro 9000 (heeft niks te maken met ram denk ik)
Uiteindelijk heeft hij het volgende meegegeven: 2 latjes van het merk apacer, 512 mb UNB PC3200 CL2.5
Thuis heb ik de latjes vervangen maar met het opstarten gebeurt er niets. het beeldscherm krijgt geen signaal, keyboard doet niets, afin, niks werkt.
Dan heb ik terug de oude latjes erin gestoken en na 2 reboots werkt alles terug zoals het moet.
Zou het kunnen dat ik het verkeerde type van ram heb meegekregen?
Ik ga nog wel de specs van men oude latjes geven, ben zo slim geweest om die ni te noteren.
Dan vroeg hij achter de specs van men pc: P4 2.66 ghz, 512 mb ram, graka gigabyte maya radeon pro 9000 (heeft niks te maken met ram denk ik)
Uiteindelijk heeft hij het volgende meegegeven: 2 latjes van het merk apacer, 512 mb UNB PC3200 CL2.5
Thuis heb ik de latjes vervangen maar met het opstarten gebeurt er niets. het beeldscherm krijgt geen signaal, keyboard doet niets, afin, niks werkt.
Dan heb ik terug de oude latjes erin gestoken en na 2 reboots werkt alles terug zoals het moet.
Zou het kunnen dat ik het verkeerde type van ram heb meegekregen?
Ik ga nog wel de specs van men oude latjes geven, ben zo slim geweest om die ni te noteren.
probeer ze nogis en zorg ervoor dat ze er goed in vastklikken