Smirri
Legacy Member
hallo
thuis heb ik mijn 2 pc's met elkaar verbonden via een 'utp switch' kabel (zei mij da toch iemand)
en de ene pc heeft een internetverbinding.
Nu had ik dat door zelf wa te prutsen en veel proberen,ook zo kunnen doen dat de andere pc ook op internet kon,op voorwaarde dat de pc die de verbinding maakt ook aan staat.
Dit werkte goed voor 4 maand,gisteren viel het internet opeens uit,op de tweede pc,de pc die zowieso verbinding heeft blijf intenet behouden.
na even zoeken,zag ik dat het pictogram "toestaan gedeelde verbinding etc;...) uit stond.Dit aangevinkt en de andere pc had weer internet.
dit feest duurde zo 20 min,en dan had ik weer geen internet meer;het rare is dat ik tussen de 2 pc's wel nogt normaal bestanden kan verzetten en die 'netwerkfuncties' wel nog werken.Enkel internet werkt niet meer
kzit met de handen in het haar.
iemand hulp?
btw,als ik een verbinding wil verwijderen,lukt mij dat niet.
ivm opnieuw installeren enzo..
thuis heb ik mijn 2 pc's met elkaar verbonden via een 'utp switch' kabel (zei mij da toch iemand)
en de ene pc heeft een internetverbinding.
Nu had ik dat door zelf wa te prutsen en veel proberen,ook zo kunnen doen dat de andere pc ook op internet kon,op voorwaarde dat de pc die de verbinding maakt ook aan staat.
Dit werkte goed voor 4 maand,gisteren viel het internet opeens uit,op de tweede pc,de pc die zowieso verbinding heeft blijf intenet behouden.
na even zoeken,zag ik dat het pictogram "toestaan gedeelde verbinding etc;...) uit stond.Dit aangevinkt en de andere pc had weer internet.
dit feest duurde zo 20 min,en dan had ik weer geen internet meer;het rare is dat ik tussen de 2 pc's wel nogt normaal bestanden kan verzetten en die 'netwerkfuncties' wel nog werken.Enkel internet werkt niet meer
kzit met de handen in het haar.
iemand hulp?
btw,als ik een verbinding wil verwijderen,lukt mij dat niet.
ivm opnieuw installeren enzo..