Archief - Probleem met men 9800 pro.

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Lx^

Legacy Member
Ik heb onlangs me een nieuwe gfx kaart aangekocht nl. een ati radeon 9800 pro.
Ik kwam van een nvidia kaart dus heb ik maar gedaan wat de meeste mensen me aanraden, een format.
Format gedaan, winxp er trug op, games en nieuwe ati drivers (catalyst 4.11).
Nu het probleem is gewoon et volgende : ik speel gelijk welk spel, of et nu HL² is of Doom3 of Tribes Vengeance, na een bepaalde tijd spelen (varieert soms van een paar seconden tot een paar minuten) reboot men pc gewoon totaal.
Na reboot krijg ik op men scherm dat windows van een ernstige fout herstelt is en de volgende lijnen komen in het foutrapport voor :
C:\WINDOWS\Minidump\Mini112504-06.dmp
C:\DOCUME~1\Lx\LOCALS~1\Temp\WER11.tmp.dir00\sysdata.xml

pc config : P4 2.4Ghz, 512DDR, Radeon 9800 Pro, WinXP Prof met SP1, directX9.0c, catalyst 4.11 drivers.

Kweet echt nimeer wat ik moet doen om dit te fixen dus enige hulp zou heel erg welkom zijn.

Thx

Morpheus

Legacy Member
Heb dat ook gehad, kaart onmiddelijk terugbrengen!!!!
Er scheelt iets met de kaart zelf, ik herken uw probleem direct...

tenzij: wat is je voeding?

Dirkxke

Legacy Member
Morpheus zei:
Heb dat ook gehad, kaart onmiddelijk terugbrengen!!!!
Er scheelt iets met de kaart zelf, ik herken uw probleem direct...

tenzij: wat is je voeding?

²nd zelfde probleem gehad, terug brengen kaart is slecht

Lx^

Legacy Member
Wel ik heb naar Wallabi gebeld daarjuist en ze zeiden me dak SP2 moest downloaden dat et daaraan gelegen is....

edit : Men voeding = 350 Watt

Morpheus

Legacy Member
Lx^ zei:
Wel ik heb naar Wallabi gebeld daarjuist en ze zeiden me dak SP2 moest downloaden dat et daaraan gelegen is....

edit : Men voeding = 350 Watt

u niet laten doen!
zeg maar dat er nog mensen zijn met datzelfde probleem!

Lx^

Legacy Member
Morpheus zei:
u niet laten doen!
zeg maar dat er nog mensen zijn met datzelfde probleem!
Ja da hebk em gezegd maar toen zat em bezig over et feit da ati SP2 aanraadt maarja ik ken mensen met SP1 en dezelfde kaart en daar is er niks fout....

demon326

Legacy Member
ik heb ook een radeon9800pro en heb geen service packets instald en alles gaat hier goed :)
welk merk is uw kaart precies MSI ofzo

cG`

Legacy Member
Kheb da ook gehad, maar da was dan enkel bij het connecten naar ne server (UT2004, COD, CS) en dan als em eigenlijk het game zou "openen" dan reboote die, lag blijkbaar aan men (onboard) soundkaart drivers, nieuwere opgezet en twas opgelost. Ik kreeg da nu wel nie ingame zelf (dus zoals bij u na nen tijd spelen).

Mr. M

Legacy Member
da merk van kaart maakt ni uit hiervoor ze, als ze kapot is is ze kapot, da kan altijd
gewoon iets ni 100% in orde op de kaart

en zegt tege die manne van wallabie da als ze het ni gelove
da ze em zelf teste, neemt em is mee naar daar en als da daar da ook doet kunne ze toch ni anders dan die te RMA'e of een ander te geve
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan