Ryan1986
Legacy Member
Yo, ik heb dus een laptop van fujitsu, 2 jaar oud, werkt nog perfeckt, specs zie sig 
daar zit een liteon batterij in, wanneer ik echter op batterij werk dan gaat dir perfect maar eens de batterij na een 20 tal min de status van 80% capaciteit heeft behaald dan valt de computer automatisch in slaapstand.
Ga ik uit de slaapstand, dan is de batterij nog 4%
ik heb dit sinds de tijd dat ik een draadloze pcmcia adapter geïnstaleerd heb.
daarvoor was dit niet.
kan dit de oorzaak zijn of is het iets anders?
greetz
*eidt* Ik mer gelijk op da ik kan blijven werken, hoewel em aanduid da de batterij 0% bedraagt, is al een 20 tal min zo

daar zit een liteon batterij in, wanneer ik echter op batterij werk dan gaat dir perfect maar eens de batterij na een 20 tal min de status van 80% capaciteit heeft behaald dan valt de computer automatisch in slaapstand.
Ga ik uit de slaapstand, dan is de batterij nog 4%
ik heb dit sinds de tijd dat ik een draadloze pcmcia adapter geïnstaleerd heb.
daarvoor was dit niet.
kan dit de oorzaak zijn of is het iets anders?
greetz
*eidt* Ik mer gelijk op da ik kan blijven werken, hoewel em aanduid da de batterij 0% bedraagt, is al een 20 tal min zo

Gij zit toch in mijn msn...
chup: