Spray n Pray
Legacy Member
Hey,
Ik heb een probleem met mijn pc, ik heb dus een mobo met ingebouwde graka en ik heb net een Geforce FX 5700 256MB gekocht. Ik heb die dan in mijn pc gestoken en mijn scherm erop aangesloten maar ik krijg dan zwart beeld... Ik heb ook al drivers geinstalleerd van Nvidia en zelfs die van mijn mobo verwijdert. Ik ben ten einde raad wat moet ik doen?
Grtz
Ik heb een probleem met mijn pc, ik heb dus een mobo met ingebouwde graka en ik heb net een Geforce FX 5700 256MB gekocht. Ik heb die dan in mijn pc gestoken en mijn scherm erop aangesloten maar ik krijg dan zwart beeld... Ik heb ook al drivers geinstalleerd van Nvidia en zelfs die van mijn mobo verwijdert. Ik ben ten einde raad wat moet ik doen?
Grtz
