troid
Legacy Member
Wat raar is dat hij nu niet meer stabiel op 400/1100, flashen met een ultra rom zorgt voor crashe na het draaie van een 3D applicatie. Ik krijg zo een scherm vol witte en blauwe blokjes, men temperatuur is dan +-65-67. Het rare is dat hij het vroeger wel aankon, ik ben nu wel van XP home naar XP pro geswitched maar daar kan het toch niet aanliggen?
Ps ik heb hier ook nog ergens een modded PNY 6800 GT bios gevonde die super hoog clocked, dit gaf me voor de freezes +400 3dmark05.
Alvast bedankt voor jullie hulp
Ps ik heb hier ook nog ergens een modded PNY 6800 GT bios gevonde die super hoog clocked, dit gaf me voor de freezes +400 3dmark05.
Alvast bedankt voor jullie hulp

die draaie standaard op 1000mhz memory


):