t34mkill3r
Legacy Member
Een tijdje terug heb ik een accident tegen gekomen met mijn XPS M1530, mijn vader had per ongeluk over mijn rugzak gereden waar mijn laptop inzat.
Nu, met veel geluk werkte dit toestel nog perfect op een extern scherm en was juist het scherm en de behuizing beschadigd.
De behuizing is reeds vervangen en ook het scherm.
Het scherm heb ik gisteren geplaats een 15,4 inch 1280x800.
Het originele was een 1920x1200.
De inverter heb ik niet vervangen, nu als ik mijn laptop aansteek met het nieuw scherm is tijdens het opstarten mijn scherm van windows 4 maal kleiner en verspreid over mijn volledig scherm.
Eens windows is opgestart ziet alles er weer normaal uit, behalve dat de helderheid op zijn max. nog steeds de helderheid is op laag contrast ook als ik de schuifbalk op max. zet.
Die schuifbalk bij beeldinstelling heeft zo'n 5 standen, en als ik die van stand verzet gaat die eerst van helder naar wat minder naar wat meer dan weer minder, maar nooit tot op zijn volledig vermogen.
Ligt dit nu aan het scherm, of inverter of..?
Het scherm is wel 2dehands aangekocht.
kan iemand mij helpen?
Nu, met veel geluk werkte dit toestel nog perfect op een extern scherm en was juist het scherm en de behuizing beschadigd.
De behuizing is reeds vervangen en ook het scherm.
Het scherm heb ik gisteren geplaats een 15,4 inch 1280x800.
Het originele was een 1920x1200.
De inverter heb ik niet vervangen, nu als ik mijn laptop aansteek met het nieuw scherm is tijdens het opstarten mijn scherm van windows 4 maal kleiner en verspreid over mijn volledig scherm.
Eens windows is opgestart ziet alles er weer normaal uit, behalve dat de helderheid op zijn max. nog steeds de helderheid is op laag contrast ook als ik de schuifbalk op max. zet.
Die schuifbalk bij beeldinstelling heeft zo'n 5 standen, en als ik die van stand verzet gaat die eerst van helder naar wat minder naar wat meer dan weer minder, maar nooit tot op zijn volledig vermogen.
Ligt dit nu aan het scherm, of inverter of..?
Het scherm is wel 2dehands aangekocht.
kan iemand mij helpen?

