rom
Legacy Member
Allereerst iedereen de beste wensen!
Heb nog eens een format gedaan en zit weeeer met problemen met mijn keyboard.
http://www.toptronics.fi/TopProducts.nsf/0/ee76f371d4f90a97c2256d5600497608/$FILE/NaturalMultimediaKeyboard_24.jpg
Dit keyboard heb ik dus. (perfecte copie)
De letters typt hij zoals ze op keyboard staan, maar bijna alle tekens worden verkeerd weergegeven, vb: ik doe shift+2, wat normaal een apestaartje moet geven, maar hij typt eigenlijk " .
Ik word onnozel, heb al 10 verschillende instellingen geprobeerd onder configuratiescherm-landsinstellingen-talen-details...
Heb nog eens een format gedaan en zit weeeer met problemen met mijn keyboard.
http://www.toptronics.fi/TopProducts.nsf/0/ee76f371d4f90a97c2256d5600497608/$FILE/NaturalMultimediaKeyboard_24.jpg
Dit keyboard heb ik dus. (perfecte copie)
De letters typt hij zoals ze op keyboard staan, maar bijna alle tekens worden verkeerd weergegeven, vb: ik doe shift+2, wat normaal een apestaartje moet geven, maar hij typt eigenlijk " .
Ik word onnozel, heb al 10 verschillende instellingen geprobeerd onder configuratiescherm-landsinstellingen-talen-details...