Senn0
Legacy Member
Dag iedereen,
Ik heb sinds gisteren mijn nieuwe pc, en ja er is dus een klein probleempje met mijn internet!
Ik heb volgende pci kaart : Edimax EW-7728In - Wireless 32-bit PCI Card
En dan staat dit er nog : Dlink dwl-700ap, maar dit komt dus van telenet zelf, modem van moterola en nog een switch.
De afstand gaat zo een 15-20 meter zijn, als ik bij de laptop op het internet ga, zie ik dat ik volledig signaal heb, tegenover met mijn pc, dan is dit zwak (2 streepjes). Nu wat kan ik het beste doen ? De pci kaart heeft de laatste drivers geinstalleerd. Zo een signaalversterker zal denk ik niets helpen want de laptop heeft dit probleem dus niet.
Ik zit nu niet thuis, dus als er iets moet getest worden dan zal dit voor namiddag zijn..
edit: overschakelen naar telenet fibernet 40 zou ook wel een optie kunnen zijn, dan krijg je toch een nieuwe router/modem/.. ?
En het is voor te gamen trouwens, altijd al draadloos gehad dus geen problemen voor te gamen.
Bedankt voor de hulp
Ik heb sinds gisteren mijn nieuwe pc, en ja er is dus een klein probleempje met mijn internet!
Ik heb volgende pci kaart : Edimax EW-7728In - Wireless 32-bit PCI Card
En dan staat dit er nog : Dlink dwl-700ap, maar dit komt dus van telenet zelf, modem van moterola en nog een switch.
De afstand gaat zo een 15-20 meter zijn, als ik bij de laptop op het internet ga, zie ik dat ik volledig signaal heb, tegenover met mijn pc, dan is dit zwak (2 streepjes). Nu wat kan ik het beste doen ? De pci kaart heeft de laatste drivers geinstalleerd. Zo een signaalversterker zal denk ik niets helpen want de laptop heeft dit probleem dus niet.
Ik zit nu niet thuis, dus als er iets moet getest worden dan zal dit voor namiddag zijn..
edit: overschakelen naar telenet fibernet 40 zou ook wel een optie kunnen zijn, dan krijg je toch een nieuwe router/modem/.. ?
En het is voor te gamen trouwens, altijd al draadloos gehad dus geen problemen voor te gamen.
Bedankt voor de hulp